Dag 1 - Reisverslag uit Hasselt, België van IndiaLidiaJudith - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Hasselt, België van IndiaLidiaJudith - WaarBenJij.nu

Dag 1

22 Maart 2014 | België, Hasselt

Helabaaaaa !!!
Zie zo, we zijn in Chennai geraakt !!
Een Ashley (jongensnaam haha) sprak ons aan dus we zijn met hem in een taxi gestapt en zitten nu in zijn huis. Haha beetje vreemd, maar hij kent wel degelijk Ashok (de oorspronkelijke man met wie we dachten mee te moeten gaan), we gaan terug naar de luchthaven binnen een tweetal uur, daar zullen we Valentin en Mil hopelijk tegenkomen om dan met ons 4 de volgende vlucht te nemen.

Eerste indruk:
meer honden als koeien
duizeeeend graden
2 muggenbeten /persoon
2uur snachts maar no way dat we hier gaan kunnen slapen

We zijn gesteld, content en superblij
Dikke kus
Lidia en Judith

• 23 Maart 2014 - 21:29

Dr.Herman Kuppers:

Dames, jullie hebben in een Hindustan Ambassador mogen zitten ! Een van de oude echt Indische auto's, gemaakt op het model van Morris Oxford (Engeland), in de late jaren 50. Overigens mijn lievelingsauto,"The king of Indian roads". wat Ashley weet. ..
    Daarstraks al bericht gehad van Valentin dat jullie in Bhubaneswar zijn aangekomen. Morgen dus de eerste slumwerkdag. ik duim voor jullie en hoor morgenavond wel hoe het is verlopen.
    Namaskar.
    Herman

• 05 April 2014 - 23:18

Sonja Uit Maastricht/Turkye:

Dag lieve Judith, wat een mooie verhalen, heb je goed bijgehouden ondanks hitte, drukte en moeilijk internet.
    Dompel je onder in alle indrukken en belevenissen,het is zeker een mooie levenservaring.
    Ik geniet mee door je blog hier vanuit Turkye.
    En pas goed op jezelf!
    liefs van Sonja xxx