peppi and kokkie news flash - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van IndiaLidiaJudith - WaarBenJij.nu peppi and kokkie news flash - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van IndiaLidiaJudith - WaarBenJij.nu

peppi and kokkie news flash

07 April 2014 | India, Bhubaneshwar

Valentin, Mill en Els zijn als het goed is nu in Chennai! Nu is het aan ons om de overige weken mooi af te ronden.

Aangezien het paasvakantie is, hier wat extra leesvoer (zie hieronder). Wij hebben hier gelukkig milka chocolade paaseitjes van Mill!

Ohja nog leuk nieuws: wij( Peppi en kokkie) hebben tijdens ons verblijf ook ons 2de examen behaald. Jippie!

Groetjes

• 07 April 2014 - 13:07

Ans En Jan Kubben :

Nou "peppi en kokkie": proficiat.

• 07 April 2014 - 19:50

Richard Vader Van:

Nou, nou de echte peppi en kokki zouden gekwetsts zijn door deze scheve vergelijking. Ha ha. Maar ja met Bassie en Adriaan vergelijken zou helemaal foutief zijn.
    Heb het idee dat jullie nu effe hill time hebben. En terecht.
    En proficiat met het binnenhalen van de studiebuit. Super girls, Simply the best!

• 08 April 2014 - 16:26

Lilly En Jan:

Hoi judith. Nu ook een berichtje van je peetomm-tante jantje en lilly. Wij zien dat jij met je collega-meisjes goed bezig zijn. De foto's vertellen ons ook veel: leuk. Dat je goed bezig bent toont wel je slagen/proficiat. Werk ze en heb ook veel plezier samen. Groetjes vanuit het Gemeenschapshuis en tot gauw!

• 10 April 2014 - 21:54

Mia Uit Hulsberg:

Hey Ernie en Bert, sorry Peppi en Kokkie P R O F I C I A T ! Girls met jullie in India krijgen ze de krant rijkelijk en plezant gevuld! Veel plezier!

• 11 April 2014 - 18:30

Richard Vader Van:

Beste en lieve dames, ik vind dat de rapportage te wensen overlaat, ha,ha,... Maar ik neem het jullie absoluut niet kwalijk.
    Fijne dagen en natuurlijk een rustgevend weekend.

• 14 April 2014 - 13:38

Steven Carmans:

Hoi Judith,

We zien dat je het naar je zin hebt met je vriendinnen daar ! Peppi & Kokki ... goed gevonden ! Ik denk dat je nog heel veel zal terugdenken aan de vele ervaringen die je nu opdoet in dit prachtige land dus geniet ervan hé ! Valt het werken / stage ook wat mee ?
    We zijn juist terug van een weekje Zuid- Italië en bij de post lag er een prachtig kaartje in de bus. Bedankt !

Veel plezier,
    Groeten,