Vanille ijs en nutella choco - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van IndiaLidiaJudith - WaarBenJij.nu Vanille ijs en nutella choco - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van IndiaLidiaJudith - WaarBenJij.nu

Vanille ijs en nutella choco

Blijf op de hoogte en volg

27 Maart 2014 | India, Bhubaneshwar

Dagdagdaag !!

Vandaag een uitstapje naar verschillende slum-scholen. Dit zijn schooltjes in de sloppenwijken waar kinderen, die niet naar de officiële school gaan, toch onderwijs krijgen.

Hoogtepunten van vandaag:
-Ontbijt met nutella uit het winkeltje hier niet ver vandaan
-Coconut sap op weg naar huis
-Judith alles zien geven op: "Heeeeey hey baby, hoe ha, i wanne knowhowowowow if you would be my girl" (fzie foto!)
- 5cm verwijderd van een accident met een koe, had bijna een koeienhoofd op m'n schoot liggen, scheelde geen haar!
-De dag afsluiten met vanille ijs id zetel met ons viertjes.


  • 27 Maart 2014 - 20:50

    Richard Uit Limbricht Alias Www.portadavida.nl :

    Coole foto van eene nieuwe Belgische rapper gezien (foto). NUTELLA? Lijkt wel Duitsland. En kwam de koe van recjts of links! En pas op koeien zijn heile dieren in India!!! Was de ijs net zo lekker als in Millen (Duitsland) bij de ijssalon?
    Een goed verblijf dames.

  • 27 Maart 2014 - 21:41

    Lotte:

    Hoi Juud en Lydia !

    Nutella in India? Geweldig! Nu, ik heb eindelijk -na lang zoeken, ja lach me maar uit omdat ik een digibeet ben- gevonden hoe ik jullie foto's moet bekijken. Bij die ene foto waar Juud met die kindjes op staat en waar ze precies iets aan het uitleggen is, dacht ik 'Gelukkig verstaan die kinderen niet wat voor een onzin die Juud soms kan uitkramen' ;D Kan jij het daar nog aan Lydia, met Juud?
    Neenee, ik ben blij te zien dat het jullie ginds goed bevalt. Ben al benieuwd naar jullie volgende nieuws!

    Eet maar veel ijs met nutella, zodat jullie daar niet afvallen. Anders kunnen we jullie door een sleutelgat trekken (zoals ze bij ons zeggen).

    Veel plezier!

  • 27 Maart 2014 - 23:05

    Mama Lidia:

    Hoogtepunt hier: konijn met pruimen en scheire en de schepping :)
    Laagtepunt: ik mis mijn dochter en Arno heeft een toets wiskunde, en hij moet "7 punten goedmaken" van vorige toets van die onnozele vervanger


  • 29 Maart 2014 - 00:33

    Mia Uit Hulsberg:

    Hoi Judith, geweldig de foto's! Breng mij dat meisje dat op de foto staat mee, wat een klein scheetje zeg.
    Zo te zien voelen jullie je al helemaal thuis! xx

  • 29 Maart 2014 - 00:33

    Mia Uit Hulsberg:

    Hoi Judith, geweldig de foto's! Breng mij dat meisje dat op de foto staat mee, wat een klein scheetje zeg.
    Zo te zien voelen jullie je al helemaal thuis! xx

  • 30 Maart 2014 - 14:59

    Ma Uit Genk:

    Was even jullie spoor bijster. Zal maar onmiddellijk hierop reageren, want wie weet of ik jullie volgende bericht wel te pakken krijg. De foto's heb ik trouwens ook nog niet gezien. Er zijn dus nog grotere digibeten in het westelijk halfrond dan Lotte! Tot straks... misschien... Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 Maart 2014
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 9825

Voorgaande reizen:

22 Maart 2014 - 24 April 2014

Stage in India (Bhuhaneswar)

Landen bezocht: